Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Hei

Har enda et problem med pcen min. Da jeg skulle skru på pcen i dag tidelig fikk jeg opp at den skulle kjøre en "dskchk". Da den var ferdig rebootet den, men fikk bare opp en svart skjerm med musepeker som jeg ikke kunne bevege. Fikk det samme i safemode. Så jeg reinstalerte windows igjen, og i windows fikk jeg beskjed om at jeg skulle kjøre en "dskchk" fordi /programfiles ikke var tilgjengelig, noe jeg gjorde. Da jeg bootet inn i windows fikk jeg bluescreen under windows logo animasjonen. Fikk samme problemet da jeg prøvde i safemode. Så jeg prøvde å reinstalere igjen, men under instalasjon fikk jeg meldingen "Windoes cannot install required files. The file may be corrupt or missing. Make sure all files required for installation are available, and restart the installation. Error code: 0x80070570". Har prøvd flere ganger nå, men får samme greien hver gang. Jeg er litt blank på hva jeg skal prøve, men jeg mistenker at ssden har noen problemer. Har ikke noen andre disker for øyeblikket jeg kan installere windows på heller, ellers kunne jeg prøvd det. Er det noen tester jeg kan gjøre for å bekrefte at det er ssden som er problemet?

For et par uker siden hadde jeg et annet problem med pcen. Da var det ssden som ikke ble oppdaget i bios, men det klarte jeg å fikse ved å reflashe programvaren på ssden.

CPU: Intel Core 2 Duo E8400

Motherboard: Asus P5Q Pro

Bios: 2102

RAM: Crucial BallistiX 4GB pc-6400

Graphic card: 6970

SSD: OCZ 60GB Vertex

HDD: 1,5TB + 2*320GB in raid 1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...