Morten Ellingsen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Sidensvans Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 La du ut dette for å erte? He he Skulle gjerne knipset noen slike Morten. Sylskarp og flott plasert i sitt rette miljø. Takk for hyggelig selskap i dag, og mye nyttig læring. Turen hjem var helt jævlig, men jeg kom meg hjem da. Vi snakkes! Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Flott og skarpt! Litt utrygg på det firkantede formatet, men bortsett fra at jeg er utrygg på det er det et meget flott bilde... Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Rett og slett vakkert :-) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 La du ut dette for å erte? He he Skulle gjerne knipset noen slike Morten. Sylskarp og flott plasert i sitt rette miljø. Takk for hyggelig selskap i dag, og mye nyttig læring. Turen hjem var helt jævlig, men jeg kom meg hjem da. Vi snakkes! Nei overhode ikke Håkon, det var bare noe jeg fant i arkivet. Godt du kom deg trygt hjem i griseværet. Takk for en hyggelig dag. Talast Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Et sikkert kort fra arkivet, dette var flott! Aldeles nydelige fugler dette. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Meget god 5'er for denne godklumpen! Lyset er med på å heve totalinntrykket! Veldig bra dette. Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Perfekt skudd,både lys og komp.lekkert. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Flott av sidensvansen i nydelig miljø. Dette er vel fra i fjor? Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Så herlige farger og skarphet på topp. Me like :) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 En fryd for øyet! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Excellent !! Finner ingen ting å kritisere her nei. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Herlig bilde av en trillrund sidensvans i flott miljø En nytelse å se på. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Heng meg på komentarane frå resten av gjengen - Veldig bra dette! Karakter: 5 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Heng meg på resten av gjengen - veldig bra dette! karakter: 5 Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Særdeles vakkert foto av den nydelige Sidensvansen ! Lyset og omgivelsene høyner det gode inntrykket ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg