Øystein Brembo Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Albow Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det forstyrrer meg bittelitt at bildet gir inntrykk av å være bittelitt ut av vater. Ellers synes jheg utsnitt og uttrykket gir en fin sammenheng. Kanskje litt mørkt i ansiktsområdet på "modellen" men et flott gatefoto dette... Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Som alltid så leverer du gode gatefotografier Øystein, ikke noe unntak denne gang eller. Litt vanskelig med lys og skygge ser jeg, halve damen står i sol skygge, syntes du kommer godt ut av det. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Et bra "menneske i miljø" foto dette! Litt for mørkt kanskje, men liker formidlingen! 4'er! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 he he spisse albuer ,passet bra nå for meg...ja det kan virke som om det må til inni mellom... igjen et fint bilde fra deg som jeg liker godt... ha en god natt,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg