Gå til innhold

BK: A Golden Moment II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førsteinntrykket er at dette er et meget flott bilde. Og det er det virkelig med flott dybde og fantastisk lys som du trolig har brukt riktig teknikk for å formidle. Det som er vanskelig å få til synes jeg ofte er blåfargen i himmelen og her synes jeg ikke du heller har truffet helt blink da den fremstår som litt "møkkete". Jeg vet hvor vanskelig den er å få bra på slike bilder og du er ikke langt unna her, men det kan være no å kikke på om du er enig.

 

Synes også innrammingen med treet til venstre fungerer meget bra, selv om jeg kanskje ville hatt bittelitt mer tre.

 

Du skal ikke legge for mye i mine "negative" innspill her. Det er bittesmå detaljer som man, dersom man er enig, enten kan kikke på om man kan gjøre noe med eller man kan lagre de på harddisken til lignende situajsoner osv....

 

Har desverre ikke noen gode råd å komme med i forhold til å unngå det jeg peker på med blåfargen, men jeg ender ofte med å delvis eller helt pensle gjennom et av originalbildene som jeg synes har truffet best for å forsøke unngå det.

 

Forgrunnen synes jeg forøvrig er superb!

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket er at dette er et meget flott bilde. Og det er det virkelig med flott dybde og fantastisk lys som du trolig har brukt riktig teknikk for å formidle. Det som er vanskelig å få til synes jeg ofte er blåfargen i himmelen og her synes jeg ikke du heller har truffet helt blink da den fremstår som litt "møkkete". Jeg vet hvor vanskelig den er å få bra på slike bilder og du er ikke langt unna her, men det kan være no å kikke på om du er enig.

 

 

Ja, jeg er enig i at det er vanskelig å få til, spesielt når det er litt skyer også. Tenkte egentlig ikke så mye på det her, men som du sier, det er ikke helt blink :).

 

Takk forøvrig for en grundig evaluering.

Endret av Erik Nordhagen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...