T34 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Luftet tidligere problemet i en annen tråd. Har i mellomtiden forsøkt å tilbake stille til fabrikkinstillinger og oppdatert firmware til siste versjon. Det hjalp ikke. Problemet er at det ikke kommer opp noe under bilde i viewfinderen (som lukkertid, blender osv). Men det lyser rødt i fokuspunktene og ellers virker kamera. Lukkertid og blender kommer opp i det lille vinduet på toppen. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har du prøvd en hard-resette ? Ta ut batteriet samt minnebatteriet "i samme rom som hovedbatteriet" la kameraet stå uten batterier i minst 1 time før du setter inn batteriene igjen. Lenke til kommentar
T34 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Takk for tipset. Prøver det nu. Lenke til kommentar
T34 Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Hadde batteriene ute over natta. Ingen forandring. Kamera fremdeles 1.06 i firmware. Noen andre som har noen forslag? Lysdioder som har gått? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Har dessverre ingen ide, har du prøvd å google problemet ? Lenke til kommentar
T34 Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Ja, desverre lite hjelp. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Du har selvsagt testet om det veksler hva den viser for hvert trykk på Info-knappen på baksiden? Det er vel 3 moduser på Infovisninger på 30D og du veksler mellom disse for hvert trykk på Info-knappen... I en av modusene viser den bare bildet og evt fokuspunkt på en annen modus har du histogram og full info. Har gitt bort min 30D nuh så får ikke sjekket, men det er jo også mulig å bla i menyene å se om det er mulig å slå av/på om den lagrer metadata med bildet eller evt at den ikke skal detaljvise dette? Lenke til kommentar
T34 Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Info-knappen på baksiden ser ut til å virke helt fint. Men du må forklare meg hva denne skal hjelpe meg med, i forhold til mitt problem. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Må bare beklage, jeg leste trolig treksten bittelitt fort og oppfattet problemet som noe annet enn hva du faktisk har problemer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå