KatrinaS Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) ; Endret 12. august 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Decicus Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Legg til kortet på PayPal ved å legge til kortet som et vanlig kredittkort med all infoen. Når du har gjort det, skal de ha trukket 15-16 kr (2$) fra kortet. For å verifisere kortet via PayPal, må du sende SPENDON og de åtte siste sifrene i kortnummeret. For eksempel "SPENDON 12345678" til 2258. (Uten apostrofene så klart) Dette koster 5 kroner. (Trukket fra telefonregningen din/kontantkortet ditt) Når du har fått en melding tilbake, burde det være en firesifret kode et sted. Burde stå noe som dette "PP*1234COD" Den firesifret koden trenger du for å verifisere kortet på PayPal. Når du har den koden går du inn på "Legg til eller rediger kredittkort", finner Visa SpendOn kortet du la til, går inn på "Oppgi PayPal kode", og skriver inn den firesifrede koden der. Endret 4. januar 2012 av Decicus 1 Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Legg til kortet på PayPal ved å legge til kortet som et vanlig kredittkort med all infoen. Når du har gjort det, skal de ha trukket 15-16 kr (2$) fra kortet. For å verifisere kortet via PayPal, må du sende SPENDON og de åtte siste sifrene i kortnummeret. For eksempel "SPENDON 12345678" til 2258. (Uten apostrofene så klart) Dette koster 5 kroner. (Trukket fra telefonregningen din/kontantkortet ditt) Når du har fått en melding tilbake, burde det være en firesifret kode et sted. Burde stå noe som dette "PP*1234COD" Den firesifret koden trenger du for å verifisere kortet på PayPal. Når du har den koden går du inn på "Legg til eller rediger kredittkort", finner Visa SpendOn kortet du la til, går inn på "Oppgi PayPal kode", og skriver inn den firesifrede koden der. Hei, jeg er MCserver, men har laget ny bruker. TUSEN takk for at du svarte så bra. Det hjalp meg veldig Nå er det bare en ting jeg lurer på. Hvordan kan jeg betale direkte fra spend0n-kortet og over til PayPalen? Har 15 kroner der nå som jeg fikk etter registreringen, men jeg trenger mer, så jeg skal få nok til å kjøpe server. Det står at jeg må logge meg inn på banken, men det kan jeg ikke. Jeg er også mindreårig. Men tusen takk for svar og håper noen svarer meg denne gangen også Lenke til kommentar
Decicus Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg var også forvirret første gang jeg brukte Visa SpendOn via PayPal. Men saken er at hvis du skal betale/donere osv. til noen/noe, så trekker den først fra PayPal saldoen din, hvis du ikke har nok der, trekker den fra andre ting, her vil den trekke fra Visa SpendOn kortet etter at den har trukket fra PayPal saldoen din. Du kan sjekke saldoen på kortet ditt etterpå her: http://spendon.no/gavekort/ (står forklart hvordan du kan sjekke den). Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg var også forvirret første gang jeg brukte Visa SpendOn via PayPal. Men saken er at hvis du skal betale/donere osv. til noen/noe, så trekker den først fra PayPal saldoen din, hvis du ikke har nok der, trekker den fra andre ting, her vil den trekke fra Visa SpendOn kortet etter at den har trukket fra PayPal saldoen din. Du kan sjekke saldoen på kortet ditt etterpå her: http://spendon.no/gavekort/ (står forklart hvordan du kan sjekke den). Takk for svar har leti lenge etter svar men aldri funnet TUSEN hjærtelig takk. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Ofte trenger du ikke å legge inn kortet til paypal brukeren. (du kan bare klikke at du ikke er registrert på paypal under kjøpet) Vil bare anbefale deg å bruke get-sourced istede for daddychese. Har selv brukt daddychese, men synes at get-sourced er sykt mye bedre De har en helt utrolig support og driver dette som hobby. De har en egen person som er ansatt der som plugin master, veldig kult! De har markedets beste priser. Ettersom get-sourced kom i november, så har de ikke hatt nokk tid til å bli mer poppulær enn daddychese, men jeg er veldig sikker på at de blir det snart. Vil vertfall anbefale deg å ta en titt på get-sourced PS: Get-sourced har nå en kampanje som gir deg 50% avslag i et HALVT ÅR! Ved å skrive inn promotion code HAI2012 får du 50% avslag på en 1-4gb minecraft server ( 3,25 British pounds = 30,16/måneden for en 1GB minecraft server! - første 6 måneder..) Get-sourced - nettside Endret 10. januar 2012 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Oi det var ikke dyrt. Skal sjekke ut denne hosten siden vi har hatt en del problemer med daddycheese :/. Men nå har vi fått oppserveren og den går på 24/7 vi har nå 16 whitelistede spillere og normalt på dagen har vi 4-8 på men tusen takk for svar Benleo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå