Gå til innhold

E-post problemer på HTC Desire S

Anbefalte innlegg

Hei

E-post programmet som fulgte med telefon, HTC Desire S har sluttet å virke. Når jeg trykker på knappen så kommer dette opp "Mail har stoppet uventet. Vil du fortelle det til HTC?" Der valgene er enten å "tving lukking" eller å "fortell HTC". Når jeg tvinger lukking av programmet skjer det ikke noe.

Telefon kjører Android versjon 2.3.5 med HTC Sense 3.0

Versjonen av E-post programmet er 4.0.2121132845.194526

Sjekker jeg den andre Android telefon i huset som kjører versjon 2.00 av E-post programmet og android versjon 2.2.2 så funker alt bra med den.

Har det vært mulig å "oppdatere" e-post programmet ned noen versjoner sånn at det virker igjen, eller ved hjelp av en annen løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1325623480[/url]' post='18789568']

Hei

E-post programmet som fulgte med telefon, HTC Desire S har sluttet å virke. Når jeg trykker på knappen så kommer dette opp "Mail har stoppet uventet. Vil du fortelle det til HTC?" Der valgene er enten å "tving lukking" eller å "fortell HTC". Når jeg tvinger lukking av programmet skjer det ikke noe.

Telefon kjører Android versjon 2.3.5 med HTC Sense 3.0

Versjonen av E-post programmet er 4.0.2121132845.194526

Sjekker jeg den andre Android telefon i huset som kjører versjon 2.00 av E-post programmet og android versjon 2.2.2 så funker alt bra med den.

Har det vært mulig å "oppdatere" e-post programmet ned noen versjoner sånn at det virker igjen, eller ved hjelp av en annen løsning?

Vet ikke om du kan nedgradere programmet (uten root), men kanskje noen av følgende alternativer kan hjelpe deg?:

1. Restarte telefonen.
  2. Legge inn epost opplysningene på nytt.
  3. Resette telefonen til fabrikkinstillinger.

Endret av martin9
Lenke til kommentar

Det du kan er å få tak i epost programmet på nettet som du kan laste ned, så kan du laste ned Titanium Backup og finne epost-appen, slette den, legge inn den du fant på nettet, og installere.

(Tips: xda developers forum, søk der, hvis ikke, google, hvis ingenting, etterspør den på xda dev forumet så kan noen sikkert laste den opp for deg!)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...