Gå til innhold

BK: Vil ha tilbakemeldinger


Lenjos

Anbefalte innlegg

Jeg håper noen av dere der ute som liker å fotografere vil komme med en eller fler kommentarer (Positivt eller negativt) så jeg kan forbedre meg når det gjelder bildene mine.

 

(PS: På bilde nr 2 er den krana nederst i hjørnet borte nå, fordi sånne små ting skal ikke være med på bildet fordi blikket vil automatisk gå ned dit. Dette var et av triksene jeg lærte hos fotografen jeg har fotokurs hos.)

post-265632-0-79495700-1325622017_thumb.jpg

post-265632-0-22083100-1325622107_thumb.jpg

post-265632-0-09261500-1325622444_thumb.jpeg

post-265632-0-95047200-1325622646_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kjapp tilbakemelding fra meg:

 

Synes spesielt de to svart/hvitt bildene er veldig flotte. Bildet av veien virker noe "rufsete" og bildet av lysestakene/julepynten er fint, men her er det noe som forstyrrer på venstre siden som kanskje ikke burde vert med.

 

Favoritten min her er helt klart den nederste sort/hvitt bilde :)

 

Alt i alt så har du gjørt en god jobb synes jeg :)

Lenke til kommentar

Bilde nr. 2 er min favoritt. Men jeg ville ha fjernet det ene mennesket i bakgrunnen, det som er på vei ut av bildet. Tror det ville gitt bildet et løft balansemessig.

 

Bilde nr. 4 er også bra. Veldig kunstnerisk. Kunne vært en poster til å henge på veggen.

 

Misunner deg som går på kurs. Er det i Oslo?

Lenke til kommentar

Bilde nr. 2 er min favoritt. Men jeg ville ha fjernet det ene mennesket i bakgrunnen, det som er på vei ut av bildet. Tror det ville gitt bildet et løft balansemessig.

 

Bilde nr. 4 er også bra. Veldig kunstnerisk. Kunne vært en poster til å henge på veggen.

 

Misunner deg som går på kurs. Er det i Oslo?

 

Ja, det er i vika, jeg går på fotokurs til fotografen Levent. Han har eget studio og har sagt at vi også kan bruke studioet hans om vi ønsker det. Her lærer vi om blender, ISO og alt det tekniske og sånt på kamera. Samtidig som vi snakker om bildene til hverandre hver gang vi er på fotokurset.

 

Søk opp: S i L E N Z i A - Photography of Levent Ultanur på Facebook om du har profil der, så kan du se mere av fotografen sine bilder. Han er utrolig dyktig! :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...