Hotel Papa Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Heisann Emnet sier vel det meste. Kunne tenke meg litt mer futt i "arbeids" maskinen min, så jeg kunne tenke meg å oppgradere minnet. Noen som vet om en guide som viser hvordan man bytter minnet? Og hva slags ram er det som passer til maskinen? Lenke til kommentar
Web King Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Heisann Emnet sier vel det meste. Kunne tenke meg litt mer futt i "arbeids" maskinen min, så jeg kunne tenke meg å oppgradere minnet. Noen som vet om en guide som viser hvordan man bytter minnet? Og hva slags ram er det som passer til maskinen? Her : Klikk her Lenke til kommentar
gammern Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Lenovo Hardware guide Jeg satte inn 2x4GB av denne i T500 Skal du ha futt, er SSD et must. Bloatware som følger med fra Lenovo/IBM må også fjernes. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Bloatware er long gone... Har du tips til en SSD som funker? Trenger ikke store greiene, rundt 128GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå