aklla Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 noen som har prøvd å lakkere chrome lakk på toweret, tenkte jeg skulle prøve det, men aner ikke om det funker, noen som har prøvd som har noen råd????? Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 En venn av meg gjorde det på sin kasse.. Både inn- og utvendig. Blir ikke så ille egentlig, men tror at hvis du skal lakke chrome så er det bedre og gjøre dette på innsiden. Du kan f.eks. ha sølv metallic på utsiden? Lenke til kommentar
103 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg prøvde å lakkere kabinettet mitt med krom lakk en gang. det så veldig bra ut men lakken er lite holdbar mot riper og lignende. derfor villl jeg ha påp klar lakk utenpå, det var ikke særlig lurt. Lakken reagerte på hverandre og alt ble bare matt grått! Tenk deg om før du bruker krome lakk! Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jepp.. det skjer noen muffens med crome og klarlakk.. spør meg ikke hva.. Sølv/Grå metallic funker mye bedre. (billakk - holder som bare det) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 joda, men skal ha sånn spessiell lakk, som er laget for den chrome lakken jeg skal ha, så den skal nok ikke reagere 8) Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det går greit å klarlakkere chrom-lakken. Bare sørg for at du bruker riktig klar-lakk. Er farven acryl-basert må du ogå bruke acryl-lakk oppå. Er farven aceton-basert må du bruke aceton klar-lakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå