Gå til innhold

BK: Mitt vinterland!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vakkert vinterlandskap og flott lys. :) Synes kompet er noe midstillt horisontalt så rent ideelt ville jeg senket kamera en tanke, samt klippet bort treet til hø. Ja: Slike vintere vil vi ha!

Takker for fin kommentar med gode innspill! Har lastet opp en V2 hvor dine forslag er hensyntatt!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Flott i panoramaformatet, men jeg synes noen klippene er "halvheldige". Kanskje spesielt til høyre og i bunn. Men det er vanskelig med denne typen motiver der det er trær over alt å finne et gunstig klipppunkt, men for meg hever det bildet noen hakk om man treffer.

 

Ellers en meget pen og ren vinterformidling...

Lenke til kommentar

Flott i panoramaformatet, men jeg synes noen klippene er "halvheldige". Kanskje spesielt til høyre og i bunn. Men det er vanskelig med denne typen motiver der det er trær over alt å finne et gunstig klipppunkt, men for meg hever det bildet noen hakk om man treffer.

 

Ellers en meget pen og ren vinterformidling...

Takker Espen!

Ikke alltid så lett dette med "klipping". Synes selv det er enklere å foreslå kutt på andres bilder enn å se mulige kutt osv. på egne... :thumbup:

 

Flott vinterbilde Svein, endelig er vinteren kommet, var og diskuterte midtstilling hjemme hos Morten i dag, så da vil jeg ikke si hvem versjon jeg likte best, he he ;)

Takker Håkon! He,he. skjønner den ja... :thumbup:

Lenke til kommentar

Skarpt og godt bilde - flott vinterland!

Takker Torhild! :thumbup:

 

Flott vinterleg stemning dette! Likar versjon 2 best då den har meir forgrunn. God skarpheit og fine fargar. Får lyst til å finne fram skia når eg ser dette.

Karakter: God 4`er.

Takker Magnar! :thumbup:

Ser poenget med den forgrunnen ja...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...