eivtho Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei! Hadde et innlegg under samme tittel for noen måneder siden. Nå må jeg imidlertid gjøre alvor av kjøpsplanene. Limer inn samme tekst som sist og et godt råd jeg fikk fra arni90. Er dette fremdeles et godt råd? Tar også gjerne imot tips om skjerm.Usikker på om jeg skal ha 22 eller 24 tommer. "Er på jakt etter en stasjonær pc til 5000-6000 sånn cirka. Bruken er helt dagligdags med litt spilling av og til (Dirt 3) MEN, er litt vel var for støy og lyd, så jeg skulle gjerne hatt noe stille og fredelig!" Råd fra arni90: "Jeg tror ditt beste valg nå er å gå for en Netshop-PC som settes opp av Netshop. Netshop sammensetning og testing Spinpoint F3 1TB HD 6850 Phenom II X4 955 BE ASUS M5A87 Corsair CX V2 600W Lian-Li PC60-FN Windows 7 Home Premium 64-bit 4GB RAM" Håper på svar! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det ser ikke så galt ut, du kan også ta en titt på "runes of dublon" : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225711 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå