Cool Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg kjøpte meg et Asus A7N8X, XP2500 cpu og 2 pc3200 rambrikker, men når jeg kobler opp det så funker det ikke, kommer 3 korte pip og 1 langt pip. Jeg har prøvd 2 A7N8X kort, 2 skjerm kort (ati og nvidia), 2 cpuer og 4 ram brikker, men det blir aldrig noe bilde på skjermen, og det piper slik samme hva jeg gjør. Jeg tenkte at jeg skulle ta ut alt og legge det på pulten og starte opp for morros skyld, og da funket alt, men når jeg stapper det i kabinetett funker det ikke. Har prøvd mange ganger og tatt det ut og inn, med samme resultat. Skjønner ikke noe, for alt funker med et MSI K7T266Pro-R, xp1700 og 2 appacher rambrikker. Noen som vet hva som kan vere feil? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 MIstenker at skjermkortet ikke går helt nedi når du har montert alt i kabinettet. Signalet du får er i hvertfall alarmen for "Videocard not found" Lenke til kommentar
Cool Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 MIstenker at skjermkortet ikke går helt nedi når du har montert alt i kabinettet. Signalet du får er i hvertfall alarmen for "Videocard not found" Hvordan kan det ha seg? Det er ikke mulig og presse det lenger nedi! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 MIstenker at skjermkortet ikke går helt nedi når du har montert alt i kabinettet. Signalet du får er i hvertfall alarmen for "Videocard not found" Hvordan kan det ha seg? Det er ikke mulig og presse det lenger nedi! Prøv å skru ut en skru eller to i nærheten av agp porten, slik at hk løfter seg litt og da får du plass Har ikke prøvd dette selv, men det virker logisk Lenke til kommentar
UAM Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Har vært borti mange PCI-kort som ikke kar kommet helt ned i sloten pga små mistilpassninger i monteringsbraketten, kanskje du kunne prøve å heve hovedkortet litt. Men som sagt kun en mistanke ettersom det tydeligvis virker utenfor kabinettet og du blir varslet om manglende kort. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Finn deg et gammelt pci skjermkort på en skole eller noe å test med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå