Ajesto Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg og noen kompiser har spilt uendelig mye lol, og bestemte oss for å prøve swtor, det var ikke noe høydare, så vi er nå på leit etter noen som kan holde oss underholdt fram til diablo3 kommer. Vi har tenkt å prøve ut world of tanks og bloodline champions(er vell kanskje litt for likt lol) Er det noen andre av dette kalibret som er værdt å teste ut? Helst ikke mmos, men gjerne f2p games med en slags progression og ranked pvp på noen slags måte. Lenke til kommentar
K-van Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Mitt tips vil eigentleg vere Dungeon Defenders (kan kjøpes på Steam) Det er fantastisk morsomt å spele med kompiser, samt at det er litt Diablo feeling av det Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Åpen på fler forslag om folk veit om noe bra Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Age of Empires Online har jeg hatt mange gode timer med iallefall. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 team fortress 2 Heroes of newerth Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Battlefield http://battlefield.play4free.com/en/frontpage/landingPage Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 F2p fps er sikkert morsomt det, men har allerede cod og bf3 til ps3. HoN er litt for likt Lol, samma med Bloodline champions. world of tanks var helt greit, or morsomt det, men ser ikke hva som skal få meg til å bruke like mye tid som vi for eks har brukt på lol. Age of empires ser jo underholdene ut. Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 http://www.esl.eu/eu/freegames/ Utrolig mange gode spill; absolutt verdt å ta seg en titt. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) F2p fps er sikkert morsomt det, men har allerede cod og bf3 til ps3. HoN er litt for likt Lol, samma med Bloodline champions. world of tanks var helt greit, or morsomt det, men ser ikke hva som skal få meg til å bruke like mye tid som vi for eks har brukt på lol. Age of empires ser jo underholdene ut. Hva sa du, BLC er for likt LoL?? Hva har du røyka nå da. BLC er ikke i nærheten av LoL eller noen annen MOBA. BLC er et skillshot-basert arena spill bro. For det andre; HoN er litt for likt LoL.. really?? HoN er en DotA clone mens LoL er basert på DotA... Btw OP Bloodline Champions krever skill så don't bother hvis du er "press ultimate pentakill" faggot fra LoL Endret 5. januar 2012 av LNF 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Battlefield http://battlefield.play4free.com/en/frontpage/landingPage *Grøss* BFP4F er elendig. De tok BF2, buttrape å la inn en haug med elendige features og litt mer lag. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 TF2 er det F2P spillet som er greiest å komme seg inn i fordi man ikke føler at man må punge ut latterlig med penger for å få tilgang til halvparten av spillet. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Inb4 man løper inn i en sentrygun som en engi har satt opp mens han sitter å drikker kaffe. Skjønner ikke hvorfor de skal ødelegge spillet med den klassen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå