morgan_kane Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei, jeg skulle hatt meg en medieavspiller, men vet ikke helt hva som er på markedet og hva man bør se etter. Det jeg vet om fra før av er Popcorn Hour, men vet ikke om den passer til mitt bruk. Jeg har to eksterne hardisker som jeg kan bruke med den forløpig til jeg får kjøpt egen harddisk til den. Disse diskene er formatert til NTFS og kommer til å være i dette formatet. Jeg bruker bittorrent endel, så støtte for dette og trådløs tilkobling hadde vært et pluss. Nå har jeg ikke så mye penger så vil vell egentlig si meg fornøyd med noe som har gode bibliotekfunksjoner og støtte for visning av DVD-Cover. Kommer sikkert også til å legge inn musikk så om det er muligheter for dette så er det knall. Har sett litt på disse AC Ryan, er disse bra? Pris, helst noe rundt 1k. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Anbefaler Xtreamer. Mye mer for pengene enn Popcorn Hour eller andre i min meining. Her har du en til f.eks 1000Kr. Er usikker om de tilbyr bittorrent, men personlig ville jeg aldri benyttet slike media spillere for å laste ned via torrent. Endret 3. januar 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå