Gå til innhold

Vurdering av pris på salg av xbox 360 + 17 spill (IKKE en salgs tråd)

henrikrox

Anbefalte innlegg

Hei

Etter å vært luta lei spilling generelt lenge nå, samt at jeg og samboer er på flytte fot, så driver jeg å blir kvitt litt elektronikk jeg ikke bruker mer.

Har bare et raskt spørsmål hva dere tror jeg kan få for en xbox 360 slim 4gb, med 2 håndkontrollere (en trådløs, en kablet). xboxen ble forøvrig kjøpt sommeren 2011.

+ 17 spill. Spillene er

Dead Space 2

Batman Arkham City

Alan Wake

Battlefield 3

Saints Row: The Third

Call of Duty: Modern Warfare 3

Forza Motorsport 4

The Elder Scrolls: Skyrim

Crysis 2

Call Of Duty Black Ops

Dead Island

F1 2011

Fable 3

Portal 2

Fifa 12

Mortal Kombat (2011)

Deus Ex: Human Revolution

Ganske mange AAA titler, og veldig mange nye. Hva tror dere? Lønner det seg å selge alt samla eller selge spill hver for seg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler deg å ta deg bryet med å ikke selge alt samlet ihvertfall. I en pakke, så vil veldig mange av de spillene få meget lav verdi, da nesten ingen vil være interessert i alt sammen, mens hver for seg så kan du få kjøpere som er interessert i enkeltspillene mer spesifikt. Viktigst er dog å være fleksibel, så burde det vel ordne seg. Men må innrømme at jeg ikke tror du vil få all verden for en brukt 360 uten harddisk. Elkjøp selger vel nye med 250gb for rundt 1500, så 1000 kanskje?

Edit: Wow, ikke hør på meg. Hvis noen er villig til å gi deg mer enn 3000 må du bare slå til!

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

syntes 3000 var ekstremt høyt, jeg tenkte mer 2000-2500 for hele pakka, med spilla.

og ja, er vel heldig å få en 1000 lapp skal jeg selge bare xboxen alene med 2 kontroller.

er bare veldig lat, og tanken på å lage annonser for spilla også får meg til å grøse, så tror jeg bare slenger opp hele greia for 2000+

Lenke til kommentar

xbox 360 slim 4gb, med 2 håndkontrollere (en trådløs, en kablet) - 1000 kr

Dead Space 2 - 100 kr

Batman Arkham City - 300 kr

Alan Wake - 100 kr

Battlefield 3 - 300 kr

Saints Row: The Third - 250 kr

Call of Duty: Modern Warfare 3 - 350 kr

Forza Motorsport 4 - 250 kr

The Elder Scrolls: Skyrim - 300 kr

Crysis 2 - 100 kr

Call Of Duty Black Ops - 100 kr

Dead Island - 100 kr

F1 2011 - 100 kr

Fable 3 - 100 kr

Portal 2 - 100 kr

Fifa 12 - 200 kr

Mortal Kombat (2011) - 150 kr

Deus Ex: Human Revolution - 100 kr

TOTAL: 4000 kr

Dette vil jeg tro er greie priser. De er satt utifra hvor nye spillene er, etterspørsel, hvor mye brukte kopier går for hos GAME og Gamestop og hvor mye nye kopier går for i britiske nettbutikker. Men jeg vil si at en pris på 2500-3000 kr vil være utrolig attraktiv fra mitt synspunkt. Og jeg anbefaler å selge hele pakken sammen, da pakken vil virke større og tiltrekkende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...