Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Fleshlight og Klamydia

Anbefalte innlegg

Hei jeg ble diagnosert for klamydia rundt den 9 desember 2011.

Jeg tok 2 piller "Azitromax" den 10ende, Og ble vel så og si kurert den 24. Des som er på juleaften :p Siden det skal gå 14 dager = 2 uker.

MEN her er greia.. Jeg har en slik fleshlight og har brukt den mens jeg ikke visste jeg hadde klamydia. Jeg brukte den 1. Nyttårsdag som er en stund ETTER jeg var "ferdig kurert" for klamydia. Jeg har alltid vasket den skikkelig og har aldri vært noe sperm igjen og lagret på ett tørt og "cool" place (Har lest på en engelsk side angående sexleketøy at klamydia bakteriene dør fortere på utsiden av kroppen)

Så da lurer jeg egentlig på er jeg smittet igjen? Jeg leste her:

http://www.goaskalice.columbia.edu/4917.html

While diseases and bacteria can remain on the surface or in the pores of sex toys if not cleaned properly, have no fear — you can take precautions so that restocking your sex toys will not be necessary. Re-infection with a sexually transmitted infection via a sex toy is possible, but the chances of this decrease over time because the lifespan of Chlamydia (and most other STIs) is relatively short outside of the body. Cleaning sex toys regularly before and after each use can decrease your risk of infection and disease significantly (and actually increases the life expectancy of your toys).

Jeg brukte kondom siden jeg tenkte HVIS det skulle være klamydiabakterier igjen på den, Noe det mest sannsynelig ikke er, Så er jeg iallefall sikker! Men det jævla kondomet sprakk!

Alt ialt, Jeg ble kurert på juleaften, Fleshlight ble alltid vasket godt etter bruk, Klamydiabakterier dør fortere på utsiden av kroppen, Nettsiden sier "Have no fear! Har man vasket den skikkelig burde det gå bra og nå lå den jo lagret tørt en god periode så de klamydiabakteriene burde vel være døde", Siste gang jeg brukte den før 1. Nyttårsdag husker jeg ikke, Men det var vel før jeg ble diagnosert, Så da har den ligget temmelig lenge på tørking!

Det har seg slik at jeg skulle ta en etter-test fordi jeg ble smittet av kjæresten som ikke visste hun hadde det, Og la oss si jeg er smittet, Burde jeg vente 1 uke fra første nyttårsdag, Eller burde jeg ta etter-testen levere imorra (Som planlagt) og satse på at fleshlighten ble godt overholdt hver gang og at dette ikke hadde noe å si?

(Jeg har ett seksuelt behov og siden dama er i Italia så måtte jeg bruke hjelpemidler.. Faen hvis jeg er smittet pga. kondomet sprakk nå asså.. Da har jo behandlinga vært for ingenting!?) Og det som er ille er at allerede nå fra føler jeg det kommer litt klar væske, Og det svir bittelitt.

Men faen asså, Den fleshlighten har jo ligget lenge, Tror kanskje jeg brukte den en gang rundt 1des til 6des en plass, Så da er det rimelig lenge med tørking og poenget mitt er, Legen sa jo at har man vasket den skikkelig og lagret den på ett tørt sted (Jeg har min inni klesskapet) Så dør jo klamydiabakteriene fortere ettersom tiden går. HJELP!

Endret av Plizket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leketøyet vil nok være sikkert, så lenge den tørkes. Gjentakende "fukting" vil i prinsippet være mulig smitteoverføringskilde. Det er nok større sjanse for pingpongsmitte. Dvs at den ene reagerer på behandling, mens den andre ikke. Derfor man får høre moralprekenen; vent med hankypanky til begge er friskmeldte.

post-256168-0-49212000-1325665453_thumb.jpg

Chlamydia trachomatis strains will lose infectivity

within 48 h at room temperature. They are heat-labile,

being inactivated in minutes at 56◦C. They are inactivated by

common disinfectants (e.g., formalin, phenol).

Side 249-250 av Bacterial Infections of Humans Epidemiology and Control

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...