Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan velge mellom eks eller en ny jente?

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem som kan navngis som et luksusproblem. Men jeg trenger virkelig hjelp på det her.

Så jeg har en eks som jeg har holdte på med for ca 2 år siden nå. Hun har vært veldig av og på med meg så det skjer veldig lite, men jeg liker henne enda litt siden det er av og på veldig ofte. Nå i det siste har hun vært ekstra ivrig i og få meg med på og gjøre ting, snakker mye med meg flørter osv.

Så har vi den jenta jeg nettopp har møtt. Hun er ganske annerledes fra eksen min med at hun kanskje ikke trenger og snakke med meg hver dag 24/7 for og fortsatt holde interessen. Vi har holdt på nå i hele høst og det har vært ganske fint. Jeg føler at jeg er på et mye bedre nivå med henne en eksen, med tanke på at eksen min hater visst jeg sier at jeg skal spille og blir sur for det. Og hun jeg nettopp har møtt gamer ganske mye selv så hun er mye mer forståelses full med gaming og at jeg ikke kan prate med henne i et.

Det som gjør meg redd for og satse på hun nye er at blandt mine venner så regnes hun som en "hore" for og si det mildt. Ikke det att hun har vært på alle. Men hun virker veldig lett å få. Så derfor har jeg ikke turt og ta henne onklig med på ting siden jeg er redd for hva andre tenker og lurer på om eksen min vil være verdt se om det funker.

Postet av anonym: 23328eede912c63a71ad34340352564c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eksen din høres det jo ut som det ikke er noe vits å satse på noe seriøst med, hvis det er det du er ute etter. Ettersom hun tidligere har vært av og på kommer hun nok til å fortsette å være det også.

Hvordan kan hun være "hore" hvis hun ikke har vært på mange tidligere? De fleste jenter er lette å få for noen.

Vurdert å være singel frem til du treffer noen du virkelig liker?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eksen din høres det jo ut som det ikke er noe vits å satse på noe seriøst med, hvis det er det du er ute etter. Ettersom hun tidligere har vært av og på kommer hun nok til å fortsette å være det også.

Hvordan kan hun være "hore" hvis hun ikke har vært på mange tidligere? De fleste jenter er lette å få for noen.

Vurdert å være singel frem til du treffer noen du virkelig liker?

Vell jeg liker jo hun andre jenta. Og har lyst og bli bedre kjent med henne for og se hvor det kan gå. (Har ikke lyst og gi slipp på noen jeg liker.)

Vell ikke direkte som hore. Men hun har hintet veldig mange ganger til kompisene mine at hun blir med på det meste. Ikke at det skjer noe, men hun hinter til det.

Lenke til kommentar

Vet du med sikkerhet at hun har rota med endel av venneflokken din, eller er det bare et rykte som har blitt startet av mr X?

Om hun er litt easy, så ville jeg ha droppet begge og styrt unna eksen din, hun er vel eks for en grunn?

Er du ute etter et seriøst forhold?

Hvis du er det så ville jeg ihvertfall holdt meg unna eksen din, og funnet ut litt mer om hu gamer jenta.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor du skulle engang lure. Du har valget mellom å gå tilbake til en eks som du har vært av og på med og som hater at du henger med gutta og blir sur for dette, mens du har en gamerjente som ''er med på notene'' og som du kan 'utforske'. Hun trenger ikke være løs eller hore for at hun 'tøyser' med kompisene dine. Hva vet du om hun faktisk mener det hun sier når hun prater med dem? Er ofte i samme situasjon når typen har vennene sine over, de tuller med noe seksuelt og jeg kan takle det på to måter: bli helt bitch og klikke i vinkler og ødelegge kvelden for oss alle, eller le av det og si noe småprovoserende tilbake som alle ler av.

Lenke til kommentar
med tanke på at eksen min hater visst jeg sier at jeg skal spille og blir sur for det. Og hun jeg nettopp har møtt gamer ganske mye selv så hun er mye mer forståelses full med gaming

Der har du besvart ditt eget problem. Dropp eksen, bli sammen med gamerjenta.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke sats på eksen og putt heller pengene på hun andre. Ikke bry deg om hva de andre mener om henne, det er du som skal like henne og ikke de. Uansett så er de vel så gode venner at de aksepterer henne om du tar henne med inn i jengen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...