SteinarN Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Jeg har denne telefonen med tele2 abonnemang. Jeg har bestandig hatt problemer med å sende mms. Jeg har lastet ned innstillinger fra tele2 ved å sende tom sms til 123, deretter slått av og på tlf igjen, men får ikke til å sende mms til meg selv en gang. Får beskjed "kan ikke sende". Har noe forslag til hva kan være feil og eventuelt hvordan sette opp mms innstillingene? På forhånd takk Endret 3. januar 2012 av SteinarN Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Det står i tittelen for tråden; Sony Ericson C510 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Åja, beklager. Så ikke den vettu. Isåfall, du vil nok prøve dette: Hente MMS-innstillinger til SE C519 Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Får beskjed "Ingen innstillinger er tilgjengelige. Kontakt operatøren." Endret 3. januar 2012 av SteinarN Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hmm.. kan være du må ha nytt SIM kort. Du kan høre med tele2, skjekk siden dems om de har sånn chat så slipper du å ringe. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 jeg fikk svar fra kundestøtte i dag. De sa de hadde gjort en oppdatering på mms tjenesten for mitt mobilnummer. I tilleg ba de meg tilbakestille innstillinger, avbryte konfigurasjonen når telefonen startet på nytt, sende sms til 123 for å motta nye innstillinger, lagre, skru av og på telefon igjen og sende mms til meg selv. Nå ser det ut til endelig å funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå