Thore Raaen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nybrua. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Et knakande godt foto av Nybrua i nydelig vinter/kveldslys. Perfekt komp i mine øyne og veldig morsomt med vedlegget du har lagt ved. Flott fra kjente trakter dette Thore. Endret 3. januar 2012 av Morten Ellingsen Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Bra bilde av ei spesiell og fin bru, ser smal ut:) Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Blått og orange er to farger jeg synes passer meget godt sammen og ofte gir en god tone i bildet, så også her. Komposisjonen er heller ikke dum selv om jeg pga av komposisjonen hadde ønsket å se mer vintertrær til høyre da hele komposisjonen leder blikekt i den retningen... Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dette var kjempebilde Thore, flott. Likte dokumentasjonen din også. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Liker komposisjonen og "julestemningen" Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Pent.Kjørt over her noen ganger. Bra lys synes jeg.Ville kanskje tatt meg tid til å fjerne skilt/kabler;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg