gthaman Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 ... kan jeg sette multiplier og fsb? I min bios er det bare en meny hvor jeg kan sette prosessor hastighet.. ( 1800+, 1900+, xp2000+ osv) Lenke til kommentar
Hurrle Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Det er ikke alle hk som kan sette FSB/multiplier. På kortet mitt (MSI K7T266 Pro2) ligger valgene under menyen "hardware monitor" eller noe sånt. Hvis du ikke har unlocka prosessoren får du uansett ikke justert multiplier. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 OK! jeg kjører abit kr7a raid... Noen som vet hvor? Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Ja, valg av fsb og multiplier ligger i "SoftMenu III" menyen. :smile: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 [ endret av blackice den 2002-02-08 17:39 ] Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Jeg spurte om hjelp, ikke en lang utredning om hvor hjelpesløs jeg er. At du har jevlig greie på disse sakene er bra, men vennligst ikke kommenter mine ferdigheter innen data. Du kan ditt felt jeg kan mitt. Når det gjelder mitt så ligger det mest inne i windows, dvs programering ol. Det var meget utnødvendig å fortelle meg at det står i boka når en kar har sagt det før deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå