Stappi Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Hey Jeg får visst 20 tusen på torsdag og jeg har hatt skikkelig dårlig råd i flere år og store deler av livet så jeg blir syk av det da jeg ikke får sove, slappe av og jeg mister fornuftigheten, jeg mister matlysta, tiden står stille og det er ikke helt bra. Jeg blir også veldig rastløs og mer følsom. Jeg er veldig følsom til vanlig fra før. Og når jeg først får pengene så er jeg så sliten at jeg ikke klarer å tenke fornuftig men nå så skal jeg unngå at det skjer. Pengene skal jeg bruke på meg selv og jeg skal ikke si til noen i mine omgangskretser at jeg får dem. Er det flere som har eller har hatt det slik? Eller kjenner seg igjen av å lese dette? Jeg setter pris på god og seriøs og konstruktiv respons. Takk! Endret 3. januar 2012 av Stappi Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Hvor gammel er du ? 30 2 Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Da med andre ord jobber du ikke. Har vel ikke så mye konstruktivt å komme med, da jeg er 10 år yngre en deg, samt aldri har hatt problem med penger. Har nå vel bare et tips, ikke svi av alt på en gang, 20 tusen er nå ikke så veldig mye, de forsvinner for på tull og tøys. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Da med andre ord jobber du ikke. Har vel ikke så mye konstruktivt å komme med, da jeg er 10 år yngre en deg, samt aldri har hatt problem med penger. Har nå vel bare et tips, ikke svi av alt på en gang, 20 tusen er nå ikke så veldig mye, de forsvinner for på tull og tøys. jo, jeg har jobbet mye men jeg har blitt tvunget til å gjøre det gjennom NAV-regimet med 300 kr dagen selv om det jeg har gjort er verdt mer enn det dobbelte av 300 kroner dagen. Og det har også ført til at jeg ble deprimert og fått dårligere selvbilde osv. Flere som kunne tenke seg å avgi svar? Eller skal jeg gå til legen? (noe som er svært vanskelig for meg å gjøre) ikke fordi jeg er lat men det er helt andre årsaker. Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Stappi, kan du slutte å lyve å trolle å være ekkel på forumet eller? I introduksjonstråden din er du 45 år og jobber som lagermedarbeider... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1404249&st=0 2 Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Stappi, kan du slutte å lyve å trolle å være ekkel på forumet eller? I introduksjonstråden din er du 45 år og jobber som lagermedarbeider... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1404249&st=0 Jeg vil helst ikke at noen skal klare å identifisere meg så akkurat det som handler direkte om meg selv har jeg regulert fordi jeg er så unik at det er lett å forstå hvem jeg er. Jeg har jobbet på lager men jeg har også fortalt at jeg har problemer så jeg måtte slutte. Derfor. Har du ikke lest alt om meg da? Jeg kan vise til: Mine psykiske problemer Også går vi videre med gjeldene topic! Takk! Endret 3. januar 2012 av Stappi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå