tho_kva2 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Jeg fikk Galaxy s2 til jul og er veldig nyssgjerrig på android 4 så jeg har lyst til å installere den selv, orker ikke vente.. første kvartal er ikke nok å gå på, kan fortsatt være veldig lenge til. Kom over denne. Er dette trygt? i den forstand at jeg bruker tlf daglig og er avhengig av at den fungerer? Har ikke viktige ting på den så at ting evt kan bli slettet har ingenting å si.. Om jeg installerer denne vil jeg fortsatt kunne få oppdateringer fra samsung når disse blir lansert? slik at jeg da får den ordentlige og telefonen blir som den egentlig skal? Endret 3. januar 2012 av tho_kva2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nei, du sletter ikke ROMet om du oppdaterere, da må du slette det manuelt. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Okey, men kan vel ta backup av det og legge på pc siden det tar vel en del plass. Uansett så er vel kanskje det viktigste spørsmålet det om denne klienten vil fungere som normalt og kunne ta inn oppdatering fra samsung når disse kommer? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er en rekke ting som ikke kommer til å fungere hvis du installerer et ROM som ennå ikke er ferdig, du kan risikere at f. eks kameraet og diverse andre ting ikke fungerer. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Jaja, det er jo klart. Siden dette er noe de skal lanserer i nærmeste framtid og det meste funker vel clean fra ics versjon fra google. Endret 3. januar 2012 av tho_kva2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Last heller ned Go Launcher og installer et ICS theme, da får du noe som er tilnærmet likt ICS uten store problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå