AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei! Kjenner en jenter jeg kommer veldig godt overens med og vi har vært venner gjennom så og si hele ungdomsskolen. Har alltid hatt litt småfølelser for henne og har innerst inne hatt lyst å bli mer enn venner, men vet dette er vanskelig. Nå har vi begge begynt på vgs og ser ikke hverandre like ofte. Hvis jeg vil satse på å få det til å bli noe mer, hvordan burde jeg gå frem? Er det vært forsøket? Postet av anonym: 8b55baaf53465a2c2a6c347802f977e3 Lenke til kommentar
Snuppa93 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Du vil angre hvis du ikke prøver. Inviter henne på besøk og snakk med henne. Fortell henne hva du føler, og fortell henne at du også er redd for å miste henne som en venn, og at du derfor har brukt så lang tid på å fortelle henne hva du føler. Ærlighet all the way 1 Lenke til kommentar
Makri Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Som han over sa. Det er minst 10 ganger verre (høres ut som en fjortis-overdrivelse, jeg vet det, men sånn er saken) å ikke gjøre noe med det og angre etterpå, enn å kjøre på og evt. få nei. Hvis du ikke prøver får hverken nei eller ja, prøver du så har du muligheten til ja, og det er den du skal gå etter. Så si til deg selv; I got this! og hopp i det. Du vil sannsynligvis ikke angre, jeg kjenner iallefall ingen som gjør det som har bare hoppet i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå