Gå til innhold

Blocke irriterende venn fra facebook-chat

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg har en svært irriterende venn, som jeg ikke ønsker å snakke med på facebook. Ønsker derfor å gjøre meg selv offline for han, men ingen andre. Visste hvordan man gjorde det på gamle facebook, men på den nye har jeg ingen anelse. Lurer på om det er noen som vet hvordan jeg gjør dette uten at han får beskjed om noe? Har heller ikke lyst til å slette han som venn siden jeg ser han ofte på skolen.

Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden, men hvis dette er feil del av forumet så beklager jeg det :)

Håper noen kan hjelpe meg med dette ettersom det har begynt å irritere meg ganske kraftig. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har det seg slik at jeg ikke er muslim til tross for mitt brukernavn ;)

Okei :) takk :)

Men vet ikke helt hvordan dette med lister fungerer. Har det seg slik at han vil informeres om at han har blitt addet til en av mine lister eller vil han ikke bli informert om dette? :)

Lenke til kommentar

Nei, tror ikke han blir informert om det, det er for at du skal kunne ha bedre oversikt over venner, kollegaer, skolekamerater, irriterende folk etc. Du kan jo kalle lista noe ála super best friends. Det er noe de rippa fra google+ Bruker ikke listene noe særlig sjæl, veit hvor en kjenner folk fra ;)

Hva med å ikke svare? Da tar de jo etter hvert et hint :)

Lenke til kommentar

Nei, tror ikke han blir informert om det, det er for at du skal kunne ha bedre oversikt over venner, kollegaer, skolekamerater, irriterende folk etc. Du kan jo kalle lista noe ála super best friends. Det er noe de rippa fra google+ Bruker ikke listene noe særlig sjæl, veit hvor en kjenner folk fra ;)

Hva med å ikke svare? Da tar de jo etter hvert et hint :)

Takk :) Trust me. Har prøvd det alt ;)

Lenke til kommentar

Hehe, neida. Kan du ikke lage en egen venneliste typ "irriterende folk jeg ikke vil snakke med" og vise deg offline for denne lista?

Dette er den enkleste måten å løse problemet ditt på.

Du finner nok en forklaring på hva en liste er og hvordan du oppretter nye hvis du ser litt på denne siden. ;)

Lenke til kommentar

På linken sto det at dersom jeg lagde en ny liste, la oss si "Irriterende venner" så vil denne personen få beskjed om dette. Men folk som blir lagt til i lister som "Close Friends" og "Acquaintances" vil ikke få beskjed om dette.

Løste dette ved å legge han til i "Acquaintances" som jeg ikke bruker, og så blokkere denne listen fra chatten.

Tusen takk for all hjelp :) Jeg får nå et litt fredeligere liv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...