ScoobyDooDawg Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) God dag! Min bror skal nå kjøpe seg en ny laptop til å spille med. Jeg er litt rusten på dette feltet nå og med det trenger litt hjelp. Det jeg har funnet hittil er: http://www.netshop.no/Avdelinger/PC--and--SERVERE/B%C3%A6rbar-PC/17--B%C3%A6rbar/Acer/Acer-Aspire-AS7741G-Intel-i5-460M-173-6GB-640GB-HD5650-1GB-Win7HP-47426-p0000166314.aspx Men jeg vil spørre dere om noen av dere har noen bedre råd/eksempler så han kan få så mye "bang for the buck" som mulig. Endret 3. januar 2012 av Mmmmorten Lenke til kommentar
Web King Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 God dag! Min bror skal nå kjøpe seg en ny laptop til å spille med. Jeg er litt rusten på dette feltet nå og med det trenger litt hjelp. Det jeg har funnet hittil er: http://www.netshop.no/Avdelinger/PC--and--SERVERE/B%C3%A6rbar-PC/17--B%C3%A6rbar/Acer/Acer-Aspire-AS7741G-Intel-i5-460M-173-6GB-640GB-HD5650-1GB-Win7HP-47426-p0000166314.aspx Men jeg vil spørre dere om noen av dere har noen bedre råd/eksempler så han kan få så mye "bang for the buck" som mulig. Denne her har jeg hjemme. kjører alt som er av spill! Klikk her Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Denne her har jeg hjemme. kjører alt som er av spill! Klikk her beklager å måtte skuffe deg, den der er ikke noe god i gaming, spesielt når budsjettet til TS rekker til noe mye bedre denne er en 14" da, men den har et veldig godt skjermkort til prisen: Asus N43SN eller denne 15" med bittelitt svakere skjermkort: Asus K53SV begge to er også litt kraftigere enn acer maskinen, men du burde ikke gå for acer i det heletatt... Lenke til kommentar
Web King Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Denne her har jeg hjemme. kjører alt som er av spill! Klikk her beklager å måtte skuffe deg, den der er ikke noe god i gaming, spesielt når budsjettet til TS rekker til noe mye bedre denne er en 14" da, men den har et veldig godt skjermkort til prisen: Asus N43SN eller denne 15" med bittelitt svakere skjermkort: Asus K53SV begge to er også litt kraftigere enn acer maskinen, men du burde ikke gå for acer i det heletatt... Den duger til alt jeg kjører. Men sant den har ikke det beste kjermkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå