Tomzern Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hei! Lurte bare på om noen kunne si sine erfaringer og meninger om Nokia 7210?? Har tenkt på å kjøpe en brukt på QXL eller noe sånt, men jeg vil først høre hva andre folk mener om denne...Tåler den veldig lite?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 hei.. jeg hadde 7210 i en måned ca... det var når den var helt ny, så jeg regner med den har mindre bugs nå enn da.. det endte ihvertfall med at jeg fikk pengene tilbake.. Jeg opplevde mange feil med den. Den slo seg av titt og ofte.. Enda oftere kom beskjeden "Simkort avvist", da var telefonen funksjonsmessig avslått, men var på og trakk batteri. Mitt inntrykk av den var ihvertfall at den er buggy. Men som sagt så er det nok mye nyere firmware versjoner nå. Men hvorfor ikke kjøpe 6610 istedet? Den er så og si prikk lik 7210 i alt annet enn design, men om du liker 7210s design så er jo det en annen sak.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg hadde en Nokia 7210 for et par mnd siden. Jeg byttet den ut til fordel for en Panasonic GD87. Hadde forresten aldri problemer med min 7210. Den fuska aldri. Har faktisk vært heldig med alle Nokia mobilene jeg har eid. Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har også hatt en 7210, men den er døll og har ikke særlig med funksjoner så jeg bytta til en SE p800 Jeg hadde ikke noe problemer med min, bortsett fra at den ikke innhar noe interesant, at skjermen er ubrukelig utendørs. Skal du ha en tlf til å ringe med og sende sms så er den grei den (dyr i forhold til hva du får men...). Men nå som MMS er på full fart frem så ville jeg valgt en telefon som har bedre støtte for dette (lyd, større mld etc) uansett, lykke til! |j| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå