Gå til innhold

Deres meninger/erfaringer om Nokia 7210?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei..

jeg hadde 7210 i en måned ca... det var når den var helt ny, så jeg regner med den har mindre bugs nå enn da.. det endte ihvertfall med at jeg fikk pengene tilbake.. Jeg opplevde mange feil med den. Den slo seg av titt og ofte.. Enda oftere kom beskjeden "Simkort avvist", da var telefonen funksjonsmessig avslått, men var på og trakk batteri. Mitt inntrykk av den var ihvertfall at den er buggy. Men som sagt så er det nok mye nyere firmware versjoner nå.

Men hvorfor ikke kjøpe 6610 istedet? Den er så og si prikk lik 7210 i alt annet enn design, men om du liker 7210s design så er jo det en annen sak....

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt en 7210, men den er døll og har ikke særlig med funksjoner så jeg bytta til en SE p800

Jeg hadde ikke noe problemer med min, bortsett fra at den ikke innhar noe interesant, at skjermen er ubrukelig utendørs.

Skal du ha en tlf til å ringe med og sende sms så er den grei den (dyr i forhold til hva du får men...). Men nå som MMS er på full fart frem så ville jeg valgt en telefon som har bedre støtte for dette (lyd, større mld etc)

uansett, lykke til!

|j|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...