HelloKjersti Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Årets første fotomesse starter om en knapp uke. Snart går turen til PMA 2011 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nøyaktig hva vi skal se på, har vi ikke anledning til å avsløre Ganske åpenbart hva dere skal se på eller hva, helt sikkert ikke på biler Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) 1325613190[/url]' post='18788606']Nøyaktig hva vi skal se på, har vi ikke anledning til å avsløre Ganske åpenbart hva dere skal se på eller hva, helt sikkert ikke på biler Nei, det blir vel "booth-babes" Endret 4. januar 2012 av sn0dig Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Forekomsten av boothbabes på slike messer ser ut til å være omvendt proporsjonal med den generelle trenden i verdensøkonomien. Men andre ord: Bestanden er for tiden truet, og boothbabes må ses på som en luksusvare. Endret 4. januar 2012 av Aetius 1 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Men er det egentlig noen tegn som tyder på at det blir mer enn bare gadgetsaktige saker på den messa? (1D-X er vel både fremvist og tafset på allerede). Altså antaglig lite fruktbare greier å hente derfra. Jeg tror de "store sakene" kommer litt senere, mer mot vårtider. Tor Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Men er det egentlig noen tegn som tyder på at det blir mer enn bare gadgetsaktige saker på den messa? (1D-X er vel både fremvist og tafset på allerede). Altså antaglig lite fruktbare greier å hente derfra. Jeg tror de "store sakene" kommer litt senere, mer mot vårtider. Tor Det er en egen PMA seksjon på CES, såvidt jeg har skjønt. Og var jo den store foto-utstillingen i USA før i tiden. Og i disse dager føler jeg at fotoutstyr er like mye gadgets som det meste annet. Forekomsten av boothbabes på slike messer ser ut til å være omvendt proporsjonal med den generelle trenden i verdensøkonomien. I såfall bør det jo være veldig mange der. Men andre ord: Bestanden er for tiden truet, og boothbabes må ses på som en luksusvare. Der trakk du vel feil konklusjon i forhold til første uttalelse? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Foruten Fujifilm og 1DX er det ikke mange nyhetene. Forhåpentligvis får vi også se noe på opptikksiden til sistnevnte merke Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 I såfall bør det jo være veldig mange der. Point. My bad. Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nå er det vel liten tvil om at Nikon D4 vil bli presentert... Lekkasjene begynner vel nå å bli temmelig sikre... Og Fujifilms systemkamera, høres også veldig spennende ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg