Gå til innhold

DVD-Brenner priser på vei opp??

Anbefalte innlegg

Sitter å lurer på å kjøpe DVD-Brenner...

Tenkte å kjøpe Sonyen på ukenstilbud - komplett... men så mye dårlig som er skrevet om den her tror jeg jeg dropper d... Så da er det Nec ND1300 som står på ønskelista..

men så har jeg også lyst å vente på 8x brenner .... blir jo aldrig fort nok ferdig med brenningen.

Søkte litt etter ND1300 info på nettet og kom over denne saken

http://www.digi.no/php/art.php?id=89898

Her sier innkjøper'n på komplett at nec kombi brennere skal gå OPP med 30$ i pris!!??

Trodde ikke datautstyr kunne gå opp i pris....

Men til dere som er der ute, Nec brenneren til 1490,- er værdt pengene? eller skal jeg vente på 8x? Så også at Plextor sin kun er 8x på dvd+r

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg MÅ ikke ha DVD brenner nå.. men har veldig lyst på en for å brenne ut filmer fra dv kameraet istede for å ha disse på tape. Å i tillegg kan det være kjekt å ha et medium som tar mer en CD for å få fjernet litt stuff fra pc'n og brenne en del ting til x-box'en... så er spørsmålet om 4x brennere også vil ble betydelig billigere etter at 8x'ene kommer for fult eller om 4x'ene nå snart har nådd sitt bunn-nivå for en stund.

Tenkte å vente på Ati 9600 i april... skulle komme i mai og prisene skulle stupe... kjøpte en 9700 og fortsatt er prisene på 9700 det samme som jeg betalte den gangen...!!

så var det å en form for sperre på medier som ligger inne på Nec'en som jeg er litt skeptisk på.. greit at man skal bruke bra medier altså men...

Lenke til kommentar
Sitter å lurer på å kjøpe DVD-Brenner...

Tenkte å kjøpe Sonyen på ukenstilbud - komplett... men så mye dårlig som er skrevet om den her tror jeg jeg dropper d... Så da er det Nec ND1300 som står på ønskelista..

men så har jeg også lyst å vente på 8x brenner .... blir jo aldrig fort nok ferdig med brenningen.  

Søkte litt etter ND1300 info på nettet og kom over denne saken

http://www.digi.no/php/art.php?id=89898

Her sier innkjøper'n på komplett at nec kombi brennere skal gå OPP med 30$ i pris!!??

Trodde ikke datautstyr kunne gå opp i pris....

Men til dere som er der ute, Nec brenneren til 1490,- er værdt pengene? eller skal jeg vente på 8x? Så også at Plextor sin kun er 8x på dvd+r

Kun 8x på DVD?

For å konvertere mellom cd-speed og dvd-speed, må du gange dvd-speeden med 9x/10x

Plextor sin nye (som jeg kommer til å kjøpe) vil da brenne tilsvarende med 72x-80x cd-speed - bare at det er til dvd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...