tjokkeen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei. Jeg har den siste tiden følt en konstant svimmelhet, som bare blir verre. Det føles ut som alt er uvirkelig på en måte. I tillegg fikk jeg blødninger utenom mensen igår, noe som aldri skjer ellers. Sover også mye. Kan det ha noe sammenheng? Gir jernmangel såpass sterk følelse? Kan cannabis lage en slik effekt over lang tid? Har røykt ganske mye i det siste, og pleier ikke gjøre det til vanlig. Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har du vurdert å gå til fastlegen din? Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Du sier du sover mye. Hvor mye? Skjer av og til med meg i feriene at jeg får litt samme symptomer. Det skjer ofte hvis jeg legger meg i femtiden (på morgenen), og står opp i firetiden på ettermidagen i en lengre periode (typ en til to uker). Cannabis har jeg ikke noe erfaring med, men det kan vel være en medvirkende faktor. Endret 3. januar 2012 av Error Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Du burde ikke røyke under svangerskapet. Lenke til kommentar
tjokkeen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Har såklart vurdert å gå til legen, men det er ikke det jeg har mest lyst til.. Sover så mye, og har samme døgnrytme ja. Hvilket svangerskap? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Svimmel, trøtt og en mensen som tuller seg, i tillegg til et brukernavn med assosiasjoner til graviditet... 1 Lenke til kommentar
tjokkeen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Svimmel, trøtt og en mensen som tuller seg, i tillegg til et brukernavn med assosiasjoner til graviditet... Haha, useriøst.. Tviler på det, går på p-piller og tar de til riktig tid Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 P piller er ikke sikkert! Lenke til kommentar
tjokkeen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 P piller er ikke sikkert! http://www.slv.no/templates/InterPage____16606.aspx Hvis ikke p-piller er sikkert, er ingenting det 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nei vell da er ingenting sikkert da for P-piller er ikke sikkert. Lenke til kommentar
tjokkeen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Nei vell da er ingenting sikkert da for P-piller er ikke sikkert. Greit, jeg er helt sikkert gravid hvis du vil det. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Gå til legen din og få det bekreftet. Lenke til kommentar
tjokkeen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Gå til legen din og få det bekreftet. Hvordan kan jeg være gravid når jeg hadde mensen for litt over en uke siden som normalt, i tillegg til at alle symptomene mine begynte lenge før den tid..? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hva med stiv nakke og stive skuldre? Det gir noe av de samme symptomene for meg, og jeg får det fra å bøye nakken ekstremt mye for å se på min bærbare data. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hold deg unna Cannabis i et par måneder eller lenger , så skal du se at hjernen retter seg opp. Er du gravid så er det en selvfølge at du holder deg unna Cannabis Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det kan være mye forskjellig som forårsaker dette, alt fra emosjonelle ting til infeksjon og organsvikt, så dette lar du legen undersøke så fort som mulig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg synes du besvarer spørsmålet selv: Du har opplevd symptomene den siste tiden. Den siste tiden har du røyket mye mer tjall enn du pleier. Alt tyder på at du burde roe ned røykinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå