Spitsbergen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har spurt et par ganger før, uten svar så langt. Så jeg får forsøke igjen. Kort tid etter at den første medlemslisten ble lagt ut, ble en ny liste der også navn var inkludert gjort tilgjengelig. Har hørt at det på denne listen kun var navnene til de som hadde registrert mobilen sin på firma og foretak, mens de som hadde mobilen registrert på privatperson ikke var med. Er dette riktig? Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Alle bortsett fra de med såkalt hemmelig nummer ligger på lista. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Alle forsøk på å spre listen via forumet vil fjernes uten forvarsel, og kan resultere i økt advarselnivå i enkelte tilfeller.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Spitsbergen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Alle bortsett fra de med såkalt hemmelig nummer ligger på lista. Har du sett den andre listen selv? Jeg spør på grunn av disse innleggene: http://debatt.sol.no/content/lovbrudd-pa-hemmelig-com Av Anonymer den 28/12/2011 - 12:53 "hvorfor er det noen navn som er tatt bort fra listen? mitt telefonnummer sto på den første lista men, når den nye med navn osv kom var jeg ikke på lista lengere! ??? vet noen hvorfor?" Av anonym den 29/12/2011 - 01:47 "Det er fordi den nye listen kun inneholder navn og nummer som er registert på firma/personlige foretak." Dette er altså feil? Jeg antar at både den første og den andre lista viser hvor mange medlemmer som er inkludert. Hvis like mange er med, så skulle antallet medlemmer i begge listene være identisk. Jeg kommer ikke til å spørre om en link til lista. Jeg har allerede visst om nettsteder hvor den befinner seg lenge, problemet er at det krever medlemskap og nedlasting og installering av all mulig dritt for at den skal bli tilgjengelig. Endret 3. januar 2012 av Spitsbergen Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det ligger flere lister ute. Noen lagt ut av hackerne, andre lister er blitt bearbeidet av mer tilfeldige personer bare for gøy. Jeg har selv sett listen hvor alle unntatt de med hemmelig nummer er listet opp med fullt navn, e-post, telefonnummer, kryptert passord og om jeg ikke husker feil er det lastet opp en variant som også inneholder adressene telefonnumrene er registrert på. Lenke til kommentar
Bellini Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 det er også lagt ut en liste med anntall meldinger den enkelte skal ha sendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg