Nøbe Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 true story.. viss du er disponert holder du deg langt unna.. kommer veldig mye an på forholdene rundt deg, viss du har gode venner og koser deg med joints så går det vel bra. Møtt mange som holder på med andre stoffer men holder seg unna ganja fordi det gir dem angst og paranoia ( har selv opplevd dette ). Disponert dårlig miljø og hasj er en farlig kombinasjon. Men dette gjelder også alkoholen kan ikke drikke så mye lengre pga jeg får angst ( hadde det ikke før jeg røykte ) Alkohol er bad, men dramaet rundt det er som regel idioter som drikker og blir enda mer idioter. Politiet i USA er forresten idioter, ligger å jakter på ganja røykere mer en meth brukere.. I SEE U HAVE SOME WEED IN YER POCKETS, HERE IS A TICKET xxxxx dollars AND NOW STRAIGHT TO JAIL FOAR 6 MONTHS FOR SMOKING A PLANT... legaliser alt og la folk velge selv.. 2 Lenke til kommentar
nicogonz Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Dette er en debatt som vi trenger i Norge, men det ser ut som om media og politikerene ikke er villig til å gjøre dette. Noen som har noen forslag til hvordan man kan få fram en skikkelig debatt, ikke bare et par artikler i vg i løpet av året, men en skikkelig debatt? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Jeg er så deffinitivt for legalisering! Kjenner mange som tar seg en i ny og ned, det samme gjør jeg. Disse er 100% normale ungdommer som går på skole/universitet, jobber i normale jobber, har kjæreste, hus/leilighet, trener regelmessig osv. Ingen av oss ser til å ta noe skade av det, på noen måte. Det er bare chill. Har enda til gode å se disse elefantene, føle meg forfulgt eller få andre bivirkninger. 99% av det man hører om "narkotika" i media er propoganda, det er jeg helt overbevist om! Endret 6. januar 2012 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dette er en debatt som vi trenger i Norge, men det ser ut som om media og politikerene ikke er villig til å gjøre dette. Noen som har noen forslag til hvordan man kan få fram en skikkelig debatt, ikke bare et par artikler i vg i løpet av året, men en skikkelig debatt? Det ville tilnærmet ha krevd at en vanlig hasjbruker tar over en av de store avisene og kanskje TV2 og drar debatten virkelig i gang. Ellers blir det inget "press", og inget press betyr at ingne politikere tror de kan få stemmer for saken. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 I Norge har vi "demokrati". Flertallet vil forby cannabis. Så da må du bare overbevise et par millioner om at du har rett, lykke til! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hadde media tatt til vett så hadde de fleste blitt overbevist, ja! Men, de har bestemt seg for at det er fy-fy, så da er det fy-fy for mesteparten av befolkningen også! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 I Norge har vi "demokrati". Flertallet vil forby cannabis. Så da må du bare overbevise et par millioner om at du har rett, lykke til! Men flertallet har ingen objektiv kunnskap på saken, så per definisjon ville de ha stemt helt blankt vis de var ærlige. Det er kun noen få fehoder som er villig til å si nei. 2 Lenke til kommentar
Warz Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Så kanskje det er på tide å vurdere om demokrati er den rette samfunnsformen 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Faktum er at ingen har tatt opp saken i det offentlige siden 70-tallet. Det er derfor ingen snakker om det. Hvis dere vil endre på det får dere organisere dere og snakke høyere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå