Husam Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Esc-knappen funker ikke, så jeg har lyst til å gjøre "page up"-knappen til den nye esc. Kan jeg gjøre det i windows? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg tror det funker på Windows 7.0 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Vet du hvordan? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Ikke noe hell? Jeg sliter med å finne et slikt alternativ i hvert fall. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg har ikke funnet ut hvordan men så fort jeg finner det ut så skal jeg prøve og si i fra. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Fortunately for Windows users (Windows NT/2000/XP/Vista/ Win 7), you just need to install KeyTweak created by Travis Krumsick. KeyTweak is technically a keyboard remapper which is absolutely free to download and use. You can interchange keys, change the assignment of several keys or change the layout of the whole keyboard if you want. http://www.techiechips.com/change-modify-reassign-the-keys-buttons-of-keyboard-in-windows/ Noe som dette ? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Det ville vært flott. Jeg får forsøke litt på egenhånd da, eller kanskje finne andre steder å spørre. Fortunately for Windows users (Windows NT/2000/XP/Vista/ Win 7), you just need to install KeyTweak created by Travis Krumsick. KeyTweak is technically a keyboard remapper which is absolutely free to download and use. You can interchange keys, change the assignment of several keys or change the layout of the whole keyboard if you want. http://www.techiechips.com/change-modify-reassign-the-keys-buttons-of-keyboard-in-windows/ Noe som dette ? Ja! Den må jeg teste. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå