knutsen92 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei. Har bestilt Audi A3 8P LED lykter bak, så lurte på hva prisen ligger på for å omkode? Skal visst være en veldig enkel sak, men koster jo litt. Så noen som har gjort det, eller vet hva det koster? Så vet jeg hva jeg har i vente når jeg kjører til verksted. http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110665523283&ssPageName=ADME:X:DERP:DE:1123 - Knutsen92. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har du i heletatt lov til å bytte over? Mener bestemt at det å bytte til Xenon ikke er lov, samme her? Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tror nok dette er lovlig, dette er snakk om baklykter, ikke front. Du kan forøvrig bytte til xenon foran, men da må du kjøpe lykter godkjent for xenon med tilhørene automatisk justering og lyktespylere. Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Det er nok lovlig ja, er kun snakk om baklyktene. LED lyktene er råkule, og syntes de gjør veldig mye med bilen. Kan vel si at A3'ens kjedeligste punkt er baklyktene. Nye baklykter, LED lys over skilt, nedsenking og 19", så blir bilen helt kanon! Men, noen som aner hva prisen kan ligge på? Endret 5. januar 2012 av knutsen92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå