roboco Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Satt i dag opp min nye TV og ble litt skuffet da jeg skulle prøve ut 3d funksjon. Problemet er at bildet på en måte bøir delt i to, den ene siden er helt fin, mens den andre blir mye lysere. I og med at 2d funker helt fint skulle man tro at det er en softwarefeil. Noen som vet om jeg kan fikse det? Endret 3. januar 2012 av roboco Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hva har du koblet til TV-en? Er filmen 3D? Lenke til kommentar
roboco Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Har testet med 3d filmer fra pc'en via allshare, testet 2d->3d på vanlig tv-sending og 3d film fra explore 3d alt blir likt. Testet også en factory reset uten hell. Heldigvis er det 45 dagers åpent kjøp på komplett så tror den går tilbake. Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Du må ha sise by side 3d pluss samsungen må sikket settes på side by side 3D oxo tror ikke den ser signalet som 3D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå