Gå til innhold

Blir denne PC-en kræsj? (Bygge selv)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den fungerer sannsynligvis ja.. men hadde jeg vært deg hadde jeg spart opp 1000 kr til og kjøpe noe bedre :) mm dette er en pc til folk med lave krav da. jeg hadde jeg bestilt på dustinhome.

Har 4000 nå tenkte og oppgradere ettervert ;)

Lenke til kommentar

Da er ikke AMD veien å gå :) Kjøp heller hovedkort med z68 brikkesett intel core i5 2500k også bruker du den innebygde grafikken. kjøp billigere ram, dropp dvd rom og kjøp alle spill på steam. finn ett billigere kabinett som er midlertidig. eller spar opp enda litt penger

Lenke til kommentar

Da er ikke AMD veien å gå :) Kjøp heller hovedkort med z68 brikkesett intel core i5 2500k også bruker du den innebygde grafikken. kjøp billigere ram, dropp dvd rom og kjøp alle spill på steam. finn ett billigere kabinett som er midlertidig. eller spar opp enda litt penger

ok... hvorfor er ikke AMD veien og gå`?

Lenke til kommentar

men amd har mer ytelse for pengene i lav og mellomklasse nivået. og med mindre du skal ha det råeste av det råe så er amd mer enn bra nok.

min anbefaling: kjøp amd med mindre du skal ha det råeste på markedet

Er ikke helt enig der altså ..

Hvorfor "kaste" bort penger på et oppsett han før eller siden MÅ bytte ut for å kunne spille spill. Det oppsettet han linket til nå, kan ikke engang spille CSS på maks grafikk.

Så ville absolutt gått for innebygd grafikk kort på 2500k, så ville jeg spart meg til hvertfall et 560.

Er så mye bedre .. Du kommer aldri til å angre.

Lenke til kommentar

Hvis du skal gå for den prosessoren der må du ivertfall bytte hovedkortet. Prosessoren passer til hovedkort som har socket FM1 ikke AM3+.

I stede for og diskutere med hverandre, så lag heller ett opsett blir litt mye info :/ ;))

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvis du skal gå for den prosessoren der må du ivertfall bytte hovedkortet. Prosessoren passer til hovedkort som har socket FM1 ikke AM3+.

I stede for og diskutere med hverandre, så lag heller ett opsett blir litt mye info :/ ;))

Vel, du kan ikke alltid forvente andre setter opp et liste til deg heller. Ihverfall kan du spøre om det, og hva er galt med å diskuter på diskusjons forum?

Laste opp bildet ditt på nytt så får vi se hva jeg kan gjøre med det.

Endret av TomKorawit
Lenke til kommentar

Ang oppsett. Behold minnebrikkene

Hk. Gigabyte h61m-d2-b3

Cpu : i5-2320

PSU: ocz modxstrem pro 500 w

Kabinett: fractal design monitorer core 1000

Hdd: seagate barracuda 500 gb

CDROM finner du sjæl.

Prisanslag på dustinhome.no 3900 kr

Bruk den integrerte grafikkbiten til du får råd til radeon hd 6780 eller noe i den prisklassen. Gt 430 er bedre ja, men ikke så mye bedre at det er verdt å betale for som en mellomting. 6870 1300 på dustinhome.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...