Waldemariel Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei godtfolk, Jeg har for øyeblikket to svært ulike skjermer så jeg bruker til daglig bruk; ene er 24" og den andre er 27", ene er LCD og den andre er LED, ulikt merke osv. Jeg er student og har lenge vurdert å kjøpe en TV, da boligen ikke har noe stue med TV. Jeg lurer på om det finnes en 37-42" LCD TV som utmerker seg til PC-gaming og i mindre grad TV-titting generelt, noe jeg antar de fleste TV'er er i stand til Jeg sitter ca 0.75-1.00 meter fra skjermene - vil det da bli veldig vanskelig å tilvenne seg en skjerm på 37"+? Hva med oppløsning? 1080 er vel relativt vanlig nå til dags? Setter pris på tilbakemelding. Prisklasse vil være rundt 4000,-. Helst LCD. Vil gjerne få tilbakemelding om det i det hele tatt er anbefalt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Anbefaler LED men det er sikkert mange som mener noe annet så... Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Anbefaler LED men det er sikkert mange som mener noe annet så... Du har nok rett. Jeg er nok på utkikk etter en LED, og ikke en LCD! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Bra! Skal komme med råd hvis jeg finner noe Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Bumper tråden litt. Hva syns folk om denne? Håper fremdeles at noen med erfaring kan pitche inn her. Lurer altså på om dette egentlig er veien å gå eller om jeg bør være fornøyd med min nåværende setup. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Endelige og siste bump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå