Gå til innhold

Forskjellen mellom Halo 3 og Halo 3 ODST

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen mellom Halo 3 og Halo 3 ODST? Tror jeg hørte at ODST kun var for xbox live og online spilling, men er veldig usikker.

En annen ting jeg lurer på er om Halo Reach liksom er fireren i Halo serien?

Husker jeg spilte Halo 1 og 2 back in the day på vanlig xbox, og nå vil jeg fortsette den utrolig spennende historien, men er usikker på hvilke spill jeg bør kjøpe. Jeg har ikke tenkt å spille online.

Takker på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halo odst er ikke bare online. Spilte det på xbox360. Spilte igjennnom storyen med en venn så vidt jeg husker. Var også en del morsomme minigames du ikke fant i halo3.

Men når alt kommer til alt har jeg mange flere timer med halo3 enn med odst. Begge er gode spill da. Bure sjekkes ut online også om du har muligheter for det:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

halo 3 ODST har en disk med ODST campaign og firefight tror jeg, og en disk med halo 3 multiplayer baner.

Lenke til kommentar

ODST er da det beste spillet i serien, mener jeg!

Seriøst? Jeg solgte min 360 etter og ha spillt ODST. Etter min mening ett av de største makkverka jeg noen gang har spillt.

Bestillte forøverig GOW3 edition pakka fra Game.no (1699,-) igår. Men hva med Reach? er det mer likt Halo 3 enn ODST? lurer litt på det serru folkens...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...