luxuslexus Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hva er forskjellen mellom Halo 3 og Halo 3 ODST? Tror jeg hørte at ODST kun var for xbox live og online spilling, men er veldig usikker. En annen ting jeg lurer på er om Halo Reach liksom er fireren i Halo serien? Husker jeg spilte Halo 1 og 2 back in the day på vanlig xbox, og nå vil jeg fortsette den utrolig spennende historien, men er usikker på hvilke spill jeg bør kjøpe. Jeg har ikke tenkt å spille online. Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
ha12d Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Halo odst er ikke bare online. Spilte det på xbox360. Spilte igjennnom storyen med en venn så vidt jeg husker. Var også en del morsomme minigames du ikke fant i halo3. Men når alt kommer til alt har jeg mange flere timer med halo3 enn med odst. Begge er gode spill da. Bure sjekkes ut online også om du har muligheter for det:) Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Halo 3 er den direkte oppfølgeren til Halo 2. ODST er en slags sidehistorie hvor man ikke spiller Master Chief. Reach er en prequel satt like før det orginale Halo. Alle har bra online. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 halo 3 ODST har en disk med ODST campaign og firefight tror jeg, og en disk med halo 3 multiplayer baner. Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Odst er en skam i halo serien Orginal planlagt som en dlc til halo 3 og det merkes igjennom halos mest uinteresange campagn Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 ODST er da det beste spillet i serien, mener jeg! Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 ODST er da det beste spillet i serien, mener jeg! Seriøst? Jeg solgte min 360 etter og ha spillt ODST. Etter min mening ett av de største makkverka jeg noen gang har spillt. Bestillte forøverig GOW3 edition pakka fra Game.no (1699,-) igår. Men hva med Reach? er det mer likt Halo 3 enn ODST? lurer litt på det serru folkens... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg likte at de forsøkte noe litt nytt med ODST. Reach er mer som Halo 3 ja. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg likte at de forsøkte noe litt nytt med ODST. Reach er mer som Halo 3 ja. Bestillte det fra platekompaniet. 150,-kr ække gæli pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå