SKAREN Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg skal koble til min Nokia 7650 til man IBM bærbare pc med infrarød oppkobling, men jeg får ikke kontakt med den infrarøde driveren som er innstallert. Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned en gratis driver som passer for meg? Eller har noen tips hvordan jeg kan få kontakt med den infrarøde driveren jeg allerede har+ Takk, MVH, SKAREN Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det holder med en posting. Iht reglemang i dette Forum -- Ikke bruk store bokstaver. Vi får se om "Varsle mod" knappen virker. Lenke til kommentar
SKAREN Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Det holder med en posting. Iht reglemang -- Ikke bruk kun store bokstaver. Vi får se om "Varsle mod" knappen vierker. Fint hvis du kunne vært litt mer presis. Hva mener du med posting?? Er det noe spes instilling jeg må sette opp min nåværende infrarøde driver du tenker på? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg prøvde å henvise deg til pkt 2 i "Nettikette" -- Ikke bruk kun store bokstaver. Lenke til kommentar
skamor Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Har du sjekket at IrDA er aktivisert i BIOS (Set up)? Det er det første du bør sjekke om infrarød kommunikasjon ikke fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå