regn Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Er det noen som kan forklare litt nærmere om hvor og hvordan jeg skal feste vifta (dvs. den "armen" som holder vifta") på CNPS6000. Jeg har et MSI Pro 2 RU hovedkort og et Chieftec Midi Kabinett. Regn [ Denne Melding var redigert av: regn på 2002-02-08 07:19 ] Lenke til kommentar
mbruun Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Du finner en relativt bra forklaring på Zalman sine hjemmesider: http://www.zalman.co.kr/english/product/cn...nps6000alCu.htm -mbruun- Lenke til kommentar
regn Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Synes at denne forklaringen er grei på det meste, men ikke på hvordan jeg skal feste selve viften. Jeg er grønn på dette, så jeg ville vært takknemlig om noen kunne prøve seg med en liten forklaring på dette punktet. Lenke til kommentar
mbruun Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Jeg kjører samme vifte som deg, og festet den "bjelken" enkelt "over" der du skrur fast pci kortene. Det er stort sett eneste stedet du kan skru den fast også. Sett inn de kortene du ønsker, sett på "bjelken" til vifta, og skru inn skruene... Spør hvis dette virket enda mere komplisert, så skal jeg prøve å forklare meg litt bedre :smile: Om det er selve viften du lurer på hvordan skal festes (til bjelken?), så er det vel ikke så veldig mange forskjellige måter å feste denne på ?!??!? -mbruun- Lenke til kommentar
regn Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Takk for svar! Skal prøve der når den tid kommer. Et spørsmål til: Hvordan blir det når man skal sette i flere PCI-kort da? Må man løsne viften? HT Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Du skrur den fast på de tre øverste sporene, så så lenge du setter kortene du har fra før på de tre første, så trenger du ikke å ta av viften hver gang du får nye kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå