Hammarhaus Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Informasjon (link) 27.02.12 (N) OSLO / John Dee 28.02.12 (N) BERGEN / Garage 01.03.12 (N) TRONDHEIM / Blaest Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kult! Sett de to ganger tidligere og de er bra live band. Anbefaler denne! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg drar nok på Trondheimskonserten. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg også! Har allerede billett til konserten i Trondheim. Hvilke sanger tror dere blir spilt? Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 De spilte en del av de nye da jeg så dem i fjor mai, så hvis du ikke har hørt den nyeste skiva bør du nok gjøre det, den er bra! Ellers kommer sikkert slagerne som Pursuit of Vikings, Guardians of Asgard, Live For The Kill etc. På forrige konsert var det en som ropte ARSON mellom hver sang og det var så jævlig irriterende. Du så at til og med Johan ble irritert, men han svarte han ikke og de spilte heller ikke sangen Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Er storfan av AA, så jeg har hørt på Surtur Rising meget ofte siden fjorsommer. Personlig synes jeg også at den er bra Haha @ Arson-fyren! Endret 4. januar 2012 av Hammarhaus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå