Tor r Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Traktormøte i kveldssol. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 lekkert,flott lys og detaljert bilde,fin stemning,5er fra meg,og godt nytt åt klem Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Liker fargene og kontrasten. Flott! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Herlige farger , men synes fortsatt kontrasten er noe for hard. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Flotte farger, fine kontraster og lys. Den nye himmelen kler også bilde uten at jeg har den ringeste aning om hvordan du får det til. Liker bilde. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Gilde farger i et fortellende bilde:) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 lekkert,flott lys og detaljert bilde,fin stemning,5er fra meg,og godt nytt åt klem Takker så mye,godt nytt år til deg med!! Liker fargene og kontrasten. Flott! Kjekt ¨å høre Herlige farger , men synes fortsatt kontrasten er noe for hard. Takk for tilbakemelding,muligt forklaringen ligger i konventering fra RGB til sRGB i kontasten. Flotte farger, fine kontraster og lys. Den nye himmelen kler også bilde uten at jeg har den ringeste aning om hvordan du får det til. Liker bilde. Kjekt å høre du likte det Gilde farger i et fortellende bilde:) Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
alnkjell Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hei Tor. Dette er et godt doku-bilde, et stemningsbilde fra jordbruket. Slike blir mer og mer interessante etter hvert. Forresten Mange traktorer. mv/ Kea Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Hei Tor. Dette er et godt doku-bilde, et stemningsbilde fra jordbruket. Slike blir mer og mer interessante etter hvert. Forresten Mange traktorer. mv/ Kea Kjet du likte det,takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg