Sinusn Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) http://guru3d.com/article/radeon-hd-7970-crossfire-review/ Endret 3. januar 2012 av Sinusn Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Det skalerer meget bra, ikke langt unna 100%, det er jo like kraftig som 2 stk 6990 og 2 stk GTX590, men det kommer vel mer av driverstøtte for 4 kjerner. Uansett, dette gleder jeg meg til, blir nok ganske sikkert 2 slike på meg. Klokker man i tillegg, så er dette enormt kraftig. Endret 3. januar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ja det er en liten kraftpakke. Skal ha 4 stk så gleder meg til å teste de i Quadfire.. Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Overclockers har også en review på 7970. Det er meget interessant å se hvor villig kortet er på OC, selv uten noen form for volt kontroll(de brukte Powertune). Jeg venter spent på 9. januar, og blir vel første skjermkortet jeg bestiller på release. Har 4870 fra før Så blir mye nytt på en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå