Gå til innhold

BK: LOVE 2 U


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Falt ikke helt i smak dette nyttårsbildet ditt men fint forsøk er det jo!

 

Ps! har kommenter ditt innlegg under "Flower" bildet ditt og beklager for en og annen skrivefeil der sånn (gikk litt fort bare)

 

Lykke til videre!

 

Jeg har bare ønsket det beste for deg hele veien, men det finnes en grense for alle og en hver for hva man bør og skal akseptere og finne seg seg i......

Lenke til kommentar

Falt ikke helt i smak dette nyttårsbildet ditt men fint forsøk er det jo!Ps! har kommenter ditt innlegg under "Flower" bildet ditt og beklager for en og annen skrivefeil der sånn (gikk litt fort bare)Lykke til videre! Jeg har bare ønsket det beste for deg hele veien, men det finnes en grense for alle og en hver for hva man bør og skal akseptere og finne seg seg i......

 

kan du la vær svare på mine bilder...fint at du ikke liker de, og beklager at din kjæreste har vært forelsket i meg i 18år,jeg er ikke intrisert i noen av dere---løgnere og tyver begge 2

hold dere unna meg og som du jeg har spert på alle truslene fra deg,det er allvårlig og true folk på livet... nå holder du deg unna ellers blir dette politi mat,forstå det nå

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Teksten blir for vanskelig for min enkle engelsk. Ett litt dramatisk og annerledes nyttårsbilde. Får ikke håpe det er ett slikt år vi står ovenfor.

 

he he nei,håper året blir bedre en dette....var litt lei av alle glitter rakett bildene,så valgt nå dette for få en vri på all søt glitter

tusen takk for komentaren Thore,smil og godt nytt år

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...