00peiling Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har en 1991 modell mazda 323. tenkte å ta en oljeskift på den pluss litt mer kanskje..vet noen her om en billig og bra sted? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 I oppkjørselen? I gata? På en parkeringsplass? Oljeskift er seriøst noe av det aller enkleste som finnes. Det er snakk om én bolt som må løsnes og deretter skrus til igjen. 1 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er ikke alle som føler, eller vil føle, seg like trygg på bil som deg, Tee-Zee. Er dessverre ikke kjent i Oslo-området, men i og med at jeg selv jobber på merkeverksted, kan jeg vell si til trådstarter at merkeverksteder ikke er det billigste stedet å gå for såpass elementære ting som oljeskift. Derimot når det gjelder større reperasjoner, vil jeg si merkeverksteder ligger greit foran uavhengige verksteder når det gjelder spesialverktøy og gjerne erfaring på det spesielle merket. Trenger vell ikke å være slik i alle tilfeller, men sånn jeg har oppfattet det! Ring å hør litt rundt om, du. NAF reklamerte jo med oljeskift for 1,- NOK, men da må du vell gjerne betale i dyre dommer for oljen. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det kan godt være, men jeg prøver bare å påpeke at det å skifte olje faktisk er mye enklere enn å skifte hjul - noe mange gjør selv. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Det kan godt være, men jeg prøver bare å påpeke at det å skifte olje faktisk er mye enklere enn å skifte hjul - noe mange gjør selv. Men det er mye stress å bli kvitt 4 liter olje når man står der med det i en bøtte etc. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Før pleide jeg å tømme gamle olje i sluket eller på bakken. Det var den tiden myndighetene godtok giftig utslipp til elvene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå