AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei. Jeg har slitt noen år med at jeg føler stemmen " Vrenger " seg ved uttalelse av enkelte ord. Jeg er 23 år og er ferdig med pubertet osv.. Som sakt så skjedde dette for noen år siden, men jeg husker ikke eksakt hva som kan være årsaken. Før dette var jeg flink til å synge, men nå går det ikke. Jeg syntes det er irriterende, og samtidig litt flaut når jeg ikke får til å si ordet skikkelig. Følses som om jeg på en måte er i stemmeskifte, men det var jeg i 13-14 årsalderen! Jeg føler også at jeg er blitt litt beskjeden pga. dette, noe som jeg ikke var før! Jeg har tenkt på hva som kan ha gjort dette, og det eneste jeg kommer på er at for flere år siden så var det en som skulle tulle litt. Han tok tak i halsen ( litt hardt ) og om det kan ha gjort noe med adamseplet og igjen gjort at jeg sliter med dette? Jeg føler også at det er mye slim i halsen, og en " klump " under eplet... Jeg har ikke snakka med lege. Tenkte jeg ville spørre her først om noen vet noe? Postet av anonym: 93bd572b0771796748195328f54a2b91 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kan det hende at det er du som ødelegger for deg selv ubevisst, fordi dette er noe du er redd for? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 TS Det har jeg lita tru på! Det var rundt den tida jeg fikk det grepet i halsen at jeg begynte å merke det. Hvorfor skulle jeg plutselig begynne å tenke på at det er noe galt med stemmen? Mener å ha lest en plass om en som fikk adamseplet pressa litt inn, og at det gjorde noe med stemmen. Jeg har leita som en gal etter det, men finner det ikke. Kan det være noe nerver i klem eller betennelse i stemmebånd? Postet av anonym: 93bd572b0771796748195328f54a2b91 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det er mulig at det er noe som er kommer i klem og det kan legen svare på bedre enn noen andre her kan.. Kan også være mulig at noe kom midlertidig i klem, og at det har bedret seg etter det men at du fremdeles er ''redd'' for at noe er galt og dermed 'gjør det' verre for deg selv enn det det egentlig var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå