Blu-Boss Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Bruker bare KOSS Pro hodetelefoner til min Sony A845 mp3 spiller og lurer på om jeg vil få mye bedre lyd ved å kjøpe noe annet? Uten at det koster skjorta....... Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Sony har generelt meget god lydchip i sine produkter, så det kan absolutt anbefales å kjøpe nytt headset. Tenker du da propper eller noe lignende det du har? Selv bruker jeg Beyerdynamic DT770Pro og Bose QC15 på mine duppeditter. Primært brukes DT770 innendørs, til tv-titting, ps3-spilling og pc-bruk, mens Bose brukes sammen med mobil og annen mp3-ting. Ellers får du tak i enkelte Denon-modeller til en 600-1200kr, samt Sennheiser. Ikke så kjent i modellene dems, men etter hva jeg har hørt har de endel gode modeller. Men anbefaler uansett å lese litt om forskjellige modeller, for det er fordelaktig om du kjøper noen som er gode på den type musikk du liker. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Sony har generelt meget god lydchip i sine produkter, så det kan absolutt anbefales å kjøpe nytt headset. Tenker du da propper eller noe lignende det du har? Selv bruker jeg Beyerdynamic DT770Pro og Bose QC15 på mine duppeditter. Primært brukes DT770 innendørs, til tv-titting, ps3-spilling og pc-bruk, mens Bose brukes sammen med mobil og annen mp3-ting. Ellers får du tak i enkelte Denon-modeller til en 600-1200kr, samt Sennheiser. Ikke så kjent i modellene dems, men etter hva jeg har hørt har de endel gode modeller. Men anbefaler uansett å lese litt om forskjellige modeller, for det er fordelaktig om du kjøper noen som er gode på den type musikk du liker. Takk for svar newman221 Er fornøyd med lyden på Koss men er vel fordi jeg aldri har hørt noe bedre eller fått sammenlignet. Må vel bare lese litt ja.....foretrekker headset men propper er ok også. Lenke til kommentar
vaffelmester Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Sony har generelt meget god lydchip i sine produkter, så det kan absolutt anbefales å kjøpe nytt headset. Tenker du da propper eller noe lignende det du har? Selv bruker jeg Beyerdynamic DT770Pro og Bose QC15 på mine duppeditter. Primært brukes DT770 innendørs, til tv-titting, ps3-spilling og pc-bruk, mens Bose brukes sammen med mobil og annen mp3-ting. Ellers får du tak i enkelte Denon-modeller til en 600-1200kr, samt Sennheiser. Ikke så kjent i modellene dems, men etter hva jeg har hørt har de endel gode modeller. Men anbefaler uansett å lese litt om forskjellige modeller, for det er fordelaktig om du kjøper noen som er gode på den type musikk du liker. Takk for svar newman221 Er fornøyd med lyden på Koss men er vel fordi jeg aldri har hørt noe bedre eller fått sammenlignet. Må vel bare lese litt ja.....foretrekker headset men propper er ok også. Er på titter'n etter et par hodetelefoner sjøl, tekte jeg skulle holde meg runt 1500 penger sånn ca. Sitter vel igjen med 3 som virker interessante. Audio Technica M50, Sennheiser HD25 og Beyerdynamic DT1350. Håper det var til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå