stclem Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har til nå hatt en Tandberg Tape LTO tol backup av våre systemer, men da denne klikket ønsker vi å bytte løsning. Serveren kjører VmWare ESX 3.5, og har data på ca 500gb (max 900gb). Det er ikke mye endringer der hver dag, og er bare endringene som ønsker backup av daglig. Ser for meg at vi kan kjøpe en NAS som vi plasserer et annet sted, og kjører backup over brebånd. Vi har i dag Symantec Backup Exec 11d, men bytter gjerne om det er lurt. Ønsker først komplett backup av hele serveren, og så daglig (natt) backup av alle endringer. Takker for alle forslag til løsninger. Lenke til kommentar
willy92 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hei jeg vet ikke hvor mye du vet om vmware? men det er utrolig lett og raskt og ta back up av en vmware server siden alt du trenger og gjøre er kun og ta back up av en file så har du back up av helle vmware. filen vdnk er alt du trenger så har du back up på helle serveren. det som er så bra med vmware er det at du kan få en server opp og kjøre igjen på minuter. jeg bruke selv cobain back up. det er veldig lett og bruke og er stabilt og bra. det er også gratis og bruke. her har du en link så kan du lese litt mer om cobain backup . http://computerhelpers.wordpress.com/security/cobian-backup-tutorial/ håper jeg var til litt hjelp Lenke til kommentar
satheesh.net Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Veeam har nylig lansert Veeam Backup Free Edition. Ta en titt på den og se om den er god nok for ditt formål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå