blinger Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei, Skal reinstallere min gaming pc, lurer i den forbindelse på hva beste mulig måte er med tanke på partisjonering av harddisken. Hvor bør spill installeres i forhold til hvor operativsystemet ligger? Bør disse ligge sammen eller på to forskjellige partisjoner? Eventuelt filmer, musikk og annet, bør jeg ha en egen partisjon for dette eller er det greit og kjøre system, spill og media på samme partisjon istede for og dele det opp? Takk på forhånd for svar Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Finnes ikke noe fasitsvar for deg her. Dette vet du selv best og hvordan du vil organisere det hele... For referanse er min metode å knø OSet inn på en egen disk eller partisjon (Egen disk tilfellet passer best med SSD.) grunnet at det skal være raskt å utslette OSet ved en reinstall uten å miste andre data. Lenke til kommentar
blinger Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Med er det ikke en fordel at OSet og spill installasjonen ligger på samme partisjon? eller er det like raskt om de ligger på to forskjellige? Har ingen SSD i systemet mitt. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Stortsett ingen nevneverdig ytelsesforskjell. Skal du ha ytelsesforskjell på disk siden, så må du ha en SSD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå