Gå til innhold

Forskjell Samsung Galaxy Xcover S5690 / E5690

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å kjøpe en Samsung Galaxy Xcover S5690 og ser nå at noen teleoperatører kaller mobilen for E5690. Jeg ser sannelig ingen forskjell i specsene og lurer på om noen her kan komme med innspill på dette? Og så lot jeg meg friste til å titte litt i andre tråder her og lurer på om spesifikasjonene er for dårlige til å få en god smartphoneopplevelse lel... Må ha IP67-spesifisert og Sony Ericsson Xperia Active er for små til GPSen. Motorola Defy+ har jeg også sett på, men falt da pinnadød for den brune Samsungen som er middels god til alt uten å utmerke seg noe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, skjønte jo at det var et geekete spørsmål, men at det skulle bli så ille?:

post-213653-0-33741000-1325704661_thumb.png

Jeg ringte til Ventelo som gir et nedbetalings-"tilbud" der mobilen til slutt koster 100kr mer enn på nettet. Han visste i alle fall ikke noe om forskjellen mellom E og S heller.

Lenke til kommentar
Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic.

Modellkode for Galaxy Xcover er kun gt-s5690 og kan ikke være noe annet. Vi kan desverre ikke svare på vegne det du forteller. Vi har på vår hjemmeside informasjon om modellkode og denne telefonen og det er kun GT-S5690. Da må nesten dette spørsmålet stilles til de som prøver å selge den som gt-e5690.

Kontakt oss gjerne igjen om du har flere spørsmål.

Med vennlig hilsen

Samsung support

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...